keskiviikko 11. tammikuuta 2012

EHKÄPÄ TAPAAN PARATIISISAARELLA SUOMALAISEN KUVAAJAN, JOKA HALUAA OTTAA MINUSTA EROOTTISIA TAIDEKUVIA! TISSIT!

Olen tässä talvella hengaillut nyt parin kuukauden ajan Oulussa, ja voin sanoa että asiat ovat muuttuneet sitten sen ajan kun olen täällä pohjoisen Miamissa viimeksi asunut. Yö-vaimosta on tullut tasapainoinen työssäkäyvä viikonloppuryyppääjä. Olen hieman huolissani hänen omasta henkilökohtaisesta mielenterveydestään, tuollainen alkoholinkäytön patouttaminen muutamalle sallitulle päivälle elämässä ei voi olla tervettä ja kannattavaa kenenkään glamourisen nuoren naisen elämässä.

Itse olen tänä vuonna viettänyt lähes tipatonta tammikuuta. Olen juonut kahtena iltana (viime viikon keskiviikko ja eilen tiistai) yhden (1) kaljan, eli aina kun olen ollut kuskina. Eilen olin tosiaan glamourisen ystäväni Laurin kanssa 45:ssa katsomassa stand up -komiikkaa. Kaikki vitsit oli varastettu suoraan omasta henkilökohtaisesta elämästäni, joten kyllä nauratti!!

Emme ole vielä(kään) ostaneet Pinjan kanssa pinkkiä Tuksu-pulkkaa ja viettäneet Tuksu-pulkan kastejuhlaa. Täällä oli alkuperäisten bileiden aikaan niin sanottu lumipula, eli täällä ei voinut pulkkailla. Nyt se onkin sitten vähän jäänyt tuo pulkkailu, kun olemme vain pelanneet Kimbleä. Ostin kyllä Tuulialle 20-vuotislahjaksi pulkan, koska se on se juttu mitä jokainen 20-vuotias nuori nainen tarvitsee.

Ahdistuneisuuteni Suomessa on välillä kamalaa. Nukun kaikki päivät verhot suljettuina, vaikka eipä sillä olisi niin väliä, kun täällä on koko ajan niin pimeää. En kestä pimeää ja kylmyyttä, onneksi muutan kahden viikon päästä Brisbaneen, Australiaan, ja siellä on lämmintä ja kenguruja.

Olin eilen Vesaisenlinnalla tanssimassa. Minua hieman jännitti, mutta Annukan ja Sonjan painostuksesta kuitenkin lähdin. Kun saavuin saliin ja huomasin seinänvierustalla rivissä istuvat keski-iän ylittäneet ylikiiminkiläiset glamouriset miehet, niin ensimmäinen ajatukseni ei ollut juosta karkuun kuin carcassonnelaatta pyllyssä, vai miten se meni. Tämä oli vasta toinen ajatus. Ensimmäiseksi lähinnä juoksin vessaan tyttöjen kanssa oksentamaan ja nauramaan, koska tilanne oli niin miellyttävä. Tanssimme muun muassa kuukkeleista kertovan laulun tahtiin.

Menen tänään Kiiminkiin iskän kanssa testaamaan uuden bingon! Ennen joulua voitin Nuorittan kinkkubingossa kolme pikkukinkkua ja kahvia! Olen loistava bingonpelaaja!

Jotta kaikki eivät saa sitä (todellista) käsitystä, että olen kaksi kuukautta Oulussa vain pelannut Kimbleä ja käynyt bingossa, niin voin kertoa myös syvällisemmistä asioista. Keskustelimme Pinjan kanssa toissa yönä kovasti tärkeistä asioista. Pinjan kanssa on aina mielenkiintoista keskustella. Keskustelimme Aliasta (huonosti) pelaavista miehistä (lähinnä Otosta ja Antosta), Britannian kuningassuvuista (koska sain inspiraation tehä vähän tutkimusta, ketä nyt ei kiinnosta kolmesataa vuotta sitten kuolleiden kaikkien samannimisten ihmisten sairaat suku- ja ihmissuhteet kolmelta aamuyöllä?!), Mooseksesta ja siitä, että se tiesi että surut pitää jakaa ja harmittelimme myös sitä, että noinkin viisas mies eli eri aikaan kuin me, koska hän olisi varmasti hyvä Aliaksessa, kosimisesta yöbussissa (huonot jutut ei vanhene koskaan), ruuasta, naisista, ohdakeperhosista, pingviineistä ja ylipäänsä kaikesta, mitä näitä yhdistämällä voi tulla mieleen. Keskustelun voi käydä kokonaisuudessaan lukemasta minun omalta henkilökohtaiselta facebook-seinältäni, jos on minun facebook-kaverini (joita minulla on noin 3).

Voisin tässä vielä käydä äänestämässä yhtä homoa presidentiksi ennen bingoa! Kiitos ajastanne!

xoxo Tiia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti